Izvēlne Izvēlne
LV

Ar vairākus miljonus sterliņu mārciņu vērtu reklāmas kampaņu piesaka jauno Toyota GT86

17.08.2012

Kompānija Toyota uzsākusi vairākus miljonus sterliņu mārciņu vērtu reklāmas kampaņu jaunajai Toyota GT86 sporta kupejai. Kampaņas autors ir starptautiskās reklāmas aģentūras Saatchi & Saatchi Londonas birojs. Galvenā ideja – Toyota atgriešanās pie tās sportiskā mantojuma un GT86 sniegtā autovadīšanas prieka atspoguļojums.

Publiski reklāmas kampaņa tiks pieteikta š.g. 17. augustā ar 60 sekunžu ilgu TV reklāmas rullīti. Tā sižets demonstrē dramatisku stāstu par datorizētajā pasaulē dzimušu vīru, kas noguris dzīvot virspusējā, mākslīgām vērtībām pārpilnā pasaulē. Pilnā Toyota GT86 reklāma 90 sekunžu garumā jau ir skatāma internetā kopā ar respektabliem auto un izklaides blogiem, kā arī tā ievietota Youtube kanālā (http://www.youtube.com/watch?v=HLThzvsPCkI). Plānots, ka, pārveidota kinoteātriem atbilstošā formātā, reklāma tiks demonstrēta pirms Džeimsa Bonda jaunākās filmas Skyfall. Ievērības cienīgs ir fakts, ka filma ir pilnībā veidota virtuālajā vidē tikai kā datorgrafika.

Veidojot GT86 kampaņu, Saatchi & Saatchi sadarbojās ar pasaules labākajiem animatoriem, lai izveidotu datorspēļu stilam līdzīgu pilsētu, kur, runājot reklāmas galvenā varoņa vārdiem, „valda pikseļi, izlikšanās un automātika”. Lai izbaudītu, ko nozīmē īsta dzīve, sižeta varonis dodas arī pie sabiedrības padibenēm, kur, negaidot, atrod Toyota GT86. Šis auto atmodina patiesās sajūtas un emocijas un ļauj varonim atgriezties reālajā pasaulē. Reklāma papildināta ar Edītes Piafas (Edith Piaf) slaveno dziesmu „Non, Je Ne Regrette Rien”. Klipa režisors ir Stinks Adams (Stink Adam), animāciju veidojusi kompānija Digital Domain, kuras dibinātājs ir pazīstamais ASV kinorežisors Džeimss Kamerons. Kampaņa dažādos masu medijos ilgs līdz nākamā gada martam.

Pols Silburns (Paul Silburn), Saatchi & Saatchi radošais partneris: „Esam sajūsmināti par darbu pie GT86 kampaņas izstrādes un turpināsim palīdzēt veidot vēl pārliecinošāku Toyota tēlu pasaulē.” Liza Fīldena (Lisa Fielden), Toyota zīmola un digitālā mārketinga vadītāja: „Šis kompānijai Toyota ir aizraujošs laiks, jo GT86 atver jaunu lappusi mūsu komunikācijai ar pasauli un šajā reklāmā tiek perfekti atspoguļota šī auto būtība.”