Izvēlne Izvēlne
LV
  • Salons: 67204746
  • Serviss: 67358005

GR Yaris

Brauktprieks bez kompromisiem!

No € 32 900

Patēriņš
no

8,2

l/100 km

CO2
no

186

g/km

Norādīti vidējie skaitļi kombinētajā ciklā pēc WLTP testu procedūras un tie var tikt mainīti jebkurā laikā.
Aizvērt
Apskatīt atrunu

No € 32 900

Patēriņš
no

8,2

l/100 km

CO2
no

186

g/km

Norādīti vidējie skaitļi kombinētajā ciklā pēc WLTP testu procedūras un tie var tikt mainīti jebkurā laikā.
Aizvērt
Apskatīt atrunu

Jaunais GR Yaris ir tīras veiktspējas automobilis, kas dzimis pateicoties Toyota veiksmīgajai dalībai pasaules rallija čempionātā (WRC). Jaunais GR Yaris ir Toyota pirmais jaunāko laiku īstais pilnpiedziņas sporta automobilis un pirmais pasaules rallija čempionāta homologācijas modelis kopš Celica GT-FOUR ražošanas beigām 1999. gadā – pēc vairāk nekā 20 gadu pauzes.

GR Yaris ir tapis sadarbībā ar TOYOTA GAZOO Racing motoru sporta komandu un Tommi Mäkinen Racing – Toyota WRC partneriem. GR Yaris ir jaunās Yaris paaudzes Top-modelis un pēc daudziem raksturlielumiem un konstruktīviem risinājumiem tas vairāk uzskatāms par pilnībā patstāvīgu modeli, nevis esoša modeļa bagātīgāku komplektāciju. Automašīnai atšķirībā no tās “civilajiem” brāļiem un māsām ir trīs durvju nevis piecu durvju virsbūve un tā ir veidota nevis uz vienu no jaunās Toyota TNGA platformas sagatavēm kā parastais Yaris, bet gan uz divām – GR Yaris priekšējā piekare un dzinēja telpa izmanto GA-B platformas priekšpusi, bet aizmugurējā piekare – GA-C platformas aizmuguri. Tas ļauj izvietot jauno GR-FOUR pilnpiedziņas sistēmas tehnisko dizainu, vienlaikus nodrošinot arī automašīnas izcilo stabilitāti un vadāmību, kas ievērojami pārsniedz labāko ielas automašīnu prasības. Ja standarta jaunais Yaris izmanto torsionu vērpstieņa aizmugurējo balstiekārtu, GR Yaris lepojas ar klasisko augstas veiktspējas automašīnās plaši izmantoto dubultsviru piekari – Double Wishbone. Apvienojot to ar oglekļa šķiedras pastiprinātas plastmasas (CFRP) jumta konstrukciju, kas salīdzinot ar parasto modeli ir izvietota 91 mm zemāk, nodrošinot mazāku svaru un labākus aerodinamiskos rādītājus, mēs iegūstam patiesi jau pilnībā patstāvīgu modeli, kuru ar pārējās modeļu līnijas pārstāvjiem vieno tikai salīdzinoši nedaudzas detaļas un kopējā dizaina valoda, bet kas tā vadītājam piedāvā reālu brauktprieku bez kompromisiem.

Jaunais Yaris GR top leģendārajā Toyota Motomachi rūpnīcā Aichi prefektūrā (rajonā) Japānā, kur ir ticis ražots Lexus LFA superkārs un šobrīd top Lexus LC modelis. Katrs transportlīdzeklis tiek izgatavots ar rokām, kā rezultātā tā kopējais montāžas procesa laiks ir aptuveni 10 reizes lielāks nekā parastajā montāžas līnijā. Liela jauda, mazs svars, pilnībā neatkarīga piekare un pilnpiedziņa padara šo auto par vienu no spilgtākajiem “karsto hečbeku” klases pārstāvjiem mūsdienu auto pasaulē.

Atsevišķa tēma ir dzinējs, kas tāpat kā viss GR Yaris projekts ir īpašs. Tikai trīs cilindri(!),1618 cm3 (tātad salīdzinoši liels virzuļu diametrs), 12 vārsti ar palielinātu izplūdes diametru, mehāniskais turbokompresors, 261 DIN Zs / 191 kW un 360 Nm griezes moments, ko pārvalda lielajam griezes momentam paredzēta sešu pārnesumu manuālā transmisija. Izvēloties papildu komplektācijas pakotni Circuit Pack (Trases komplekts) transmisijas bruņojumā būs pieejami arī divi Torsen tipa ierobežotas slīdes diferenciāļi un pastiprināta GR piekare. Izvēloties Komforta komplektu – auto aprīkojumā būs JBL Hi-Fi audiosistēma ar 8 skandām, navigācija, vējstikla displejs, durvju papildu apgaismojums, parkošanās sensori, aklo zonu monitors un brīdinājuma sistēma par aizmugurē kustības virzienu šķērsojošiem transportlīdzekļiem (RCTA). Kā tas pierasts pie daudzu superkāru aprīkojuma listēm – klienti var izvēlēties tikai vienu no papildu pakotnēm – vai nu sportiskāko, vai komfortam un izklaidei paredzēto. Protams, ka Toyota Safety Sense komplekts (PCS + ACC + LDA + AHB + RSA) ir iekļauts jau bāzes aprīkojumā tāpat kā 8” multivides skārienekrāns, atpakaļskata kamera, 18 collu vieglmetāla diski, Full LED gaismas un ekskluzīvie un arī apsildāmie Alcantara GR sporta sēdekļi.

Neskatoties uz teju divas reizes lielāko cenu salīdzinājumā ar skopāk komplektēto bāzes modeļa jauno Yaris, “karstais hečbeks” GR Yaris, iespējams, šobrīd ir gan pieejamākais, gan ekskluzīvākais auto savā klasē un pēc lielāka laika sprīža tam ir visas iespējas kļūt arī par pieprasītu kolekcijas automašīnu. Vienīgi jāņem vērā, ka, lai arī tā tehniskās iespējas vilina izmēģināt līkumotos Latvijas grants ceļus, automašīna dēļ salīdzinoši mazā klīrensa tomēr vairāk domāta asfalta serpantīniem un, ja arī tā reklāmās redzama uz grants seguma, tad bez bedrēm, agresīvas “trepes” vai līkumos guļošām “zirga galvām”, jeb Latvijas laukakmeņiem, kas “izlīduši” no ceļa klājuma tā apmalēs. Bet par visu ir jāmaksā un GR Yaris kopvērtējumā piedāvā ievērojami vairāk par salīdzinoši mazāku cenu kā vairākums tirgū sastopamo konkurentu.

GR Yaris

Brauktprieks bez kompromisiem!

No € 32 900

Patēriņš
no

8,2

l/100 km

CO2
no

186

g/km

Norādīti vidējie skaitļi kombinētajā ciklā pēc WLTP testu procedūras un tie var tikt mainīti jebkurā laikā.
Aizvērt
Apskatīt atrunu
Kopskats

Jaunais GR Yaris ir tīras veiktspējas automobilis, kas dzimis pateicoties Toyota veiksmīgajai dalībai pasaules rallija čempionātā (WRC). Jaunais GR Yaris ir Toyota pirmais jaunāko laiku īstais pilnpiedziņas sporta automobilis un pirmais pasaules rallija čempionāta homologācijas modelis kopš Celica GT-FOUR ražošanas beigām 1999. gadā – pēc vairāk nekā 20 gadu pauzes.

GR Yaris ir tapis sadarbībā ar TOYOTA GAZOO Racing motoru sporta komandu un Tommi Mäkinen Racing – Toyota WRC partneriem. GR Yaris ir jaunās Yaris paaudzes Top-modelis un pēc daudziem raksturlielumiem un konstruktīviem risinājumiem tas vairāk uzskatāms par pilnībā patstāvīgu modeli, nevis esoša modeļa bagātīgāku komplektāciju. Automašīnai atšķirībā no tās “civilajiem” brāļiem un māsām ir trīs durvju nevis piecu durvju virsbūve un tā ir veidota nevis uz vienu no jaunās Toyota TNGA platformas sagatavēm kā parastais Yaris, bet gan uz divām – GR Yaris priekšējā piekare un dzinēja telpa izmanto GA-B platformas priekšpusi, bet aizmugurējā piekare – GA-C platformas aizmuguri. Tas ļauj izvietot jauno GR-FOUR pilnpiedziņas sistēmas tehnisko dizainu, vienlaikus nodrošinot arī automašīnas izcilo stabilitāti un vadāmību, kas ievērojami pārsniedz labāko ielas automašīnu prasības. Ja standarta jaunais Yaris izmanto torsionu vērpstieņa aizmugurējo balstiekārtu, GR Yaris lepojas ar klasisko augstas veiktspējas automašīnās plaši izmantoto dubultsviru piekari – Double Wishbone. Apvienojot to ar oglekļa šķiedras pastiprinātas plastmasas (CFRP) jumta konstrukciju, kas salīdzinot ar parasto modeli ir izvietota 91 mm zemāk, nodrošinot mazāku svaru un labākus aerodinamiskos rādītājus, mēs iegūstam patiesi jau pilnībā patstāvīgu modeli, kuru ar pārējās modeļu līnijas pārstāvjiem vieno tikai salīdzinoši nedaudzas detaļas un kopējā dizaina valoda, bet kas tā vadītājam piedāvā reālu brauktprieku bez kompromisiem.

Jaunais Yaris GR top leģendārajā Toyota Motomachi rūpnīcā Aichi prefektūrā (rajonā) Japānā, kur ir ticis ražots Lexus LFA superkārs un šobrīd top Lexus LC modelis. Katrs transportlīdzeklis tiek izgatavots ar rokām, kā rezultātā tā kopējais montāžas procesa laiks ir aptuveni 10 reizes lielāks nekā parastajā montāžas līnijā. Liela jauda, mazs svars, pilnībā neatkarīga piekare un pilnpiedziņa padara šo auto par vienu no spilgtākajiem “karsto hečbeku” klases pārstāvjiem mūsdienu auto pasaulē.

Atsevišķa tēma ir dzinējs, kas tāpat kā viss GR Yaris projekts ir īpašs. Tikai trīs cilindri(!),1618 cm3 (tātad salīdzinoši liels virzuļu diametrs), 12 vārsti ar palielinātu izplūdes diametru, mehāniskais turbokompresors, 261 DIN Zs / 191 kW un 360 Nm griezes moments, ko pārvalda lielajam griezes momentam paredzēta sešu pārnesumu manuālā transmisija. Izvēloties papildu komplektācijas pakotni Circuit Pack (Trases komplekts) transmisijas bruņojumā būs pieejami arī divi Torsen tipa ierobežotas slīdes diferenciāļi un pastiprināta GR piekare. Izvēloties Komforta komplektu – auto aprīkojumā būs JBL Hi-Fi audiosistēma ar 8 skandām, navigācija, vējstikla displejs, durvju papildu apgaismojums, parkošanās sensori, aklo zonu monitors un brīdinājuma sistēma par aizmugurē kustības virzienu šķērsojošiem transportlīdzekļiem (RCTA). Kā tas pierasts pie daudzu superkāru aprīkojuma listēm – klienti var izvēlēties tikai vienu no papildu pakotnēm – vai nu sportiskāko, vai komfortam un izklaidei paredzēto. Protams, ka Toyota Safety Sense komplekts (PCS + ACC + LDA + AHB + RSA) ir iekļauts jau bāzes aprīkojumā tāpat kā 8” multivides skārienekrāns, atpakaļskata kamera, 18 collu vieglmetāla diski, Full LED gaismas un ekskluzīvie un arī apsildāmie Alcantara GR sporta sēdekļi.

Neskatoties uz teju divas reizes lielāko cenu salīdzinājumā ar skopāk komplektēto bāzes modeļa jauno Yaris, “karstais hečbeks” GR Yaris, iespējams, šobrīd ir gan pieejamākais, gan ekskluzīvākais auto savā klasē un pēc lielāka laika sprīža tam ir visas iespējas kļūt arī par pieprasītu kolekcijas automašīnu. Vienīgi jāņem vērā, ka, lai arī tā tehniskās iespējas vilina izmēģināt līkumotos Latvijas grants ceļus, automašīna dēļ salīdzinoši mazā klīrensa tomēr vairāk domāta asfalta serpantīniem un, ja arī tā reklāmās redzama uz grants seguma, tad bez bedrēm, agresīvas “trepes” vai līkumos guļošām “zirga galvām”, jeb Latvijas laukakmeņiem, kas “izlīduši” no ceļa klājuma tā apmalēs. Bet par visu ir jāmaksā un GR Yaris kopvērtējumā piedāvā ievērojami vairāk par salīdzinoši mazāku cenu kā vairākums tirgū sastopamo konkurentu.

Tehniskie dati

Jūsu izvēlētā automašīnas komplektācija šobrīd nav pieejama.

Atvainojamies par neērtībām un lūdzam Jūs sazināties ar mūsu pārdošanas konsultantiem. Mēs atradīsim Jums vislabāko risinājumu.

Izvēlies aprīkojuma līmeni:
VeiktspējaSport
Maksimālais ātrums (km/h)230
Paātrinājums no 0 līdz 100 km/h5.5
Aerodinamiskās pretestības koeficients0.352
IzmēriSport
Garums (mm)3995
Platums (mm)1805
Augstums (mm)1455
Garenbāze (mm)2560
Salona izmēriSport
Sēdvietu skaits4
SvarsSport
Pilna masa – kopā (kg)1645
Pašmasa (kg)1280-1310
Velkamās piekabes masa ar bremzēm (kg)0
Velkamās piekabes masa bez bremzēm (kg)0
Vides rādītājiSport
Kombinētais degvielas patēriņš (l/100 km) (WLTP)8.2
Kombinētais CO2 (g/km) (WLTP)186
Trokšņa līmenis garāmbraucot (dB(A))65.0
Trokšņa līmenis stāvot (dB(A))75.7
DzinējsSport
Cilindru skaits3 rindā
Vārstu mehānisms4 vārstu, DOHC
Degvielas iesmidzināšanas sistēmaTiešā iesmidzināšana
Maksimālā jauda (DIN ZS)261
Darba tilpums (cm3)1618
Maksimālā jauda (kW pie apgr./min.)192/6500
Maks. griezes moments (Nm pie apgr./min.)360/3000-4600
Maksimālā jauda (DIN ZS pie apgr./min.)261
Kompresijas pakāpe10.5:1
TransmisijaSport
Pārnesumkārbas veidsManuālā
PiekareSport
PriekšāMacPherson statņu
AizmugurēDubultā svira
BremzesSport
Bremzes priekšāVentilējams disks
Bremzes aizmugurēVentilējams disks
Riepas un diskiSport
Minimālā degvielas efektivitātes klaseC
Minimālā saķeres klase uz mitra segumaB
Minimālais svārstību trokšņa līmenis67
Aprīkojums

Standarta aprīkojums
o Papildu aprīkojums
- Nav pieejams

Jūsu izvēlētā automašīnas komplektācija šobrīd nav pieejama.

Atvainojamies par neērtībām un lūdzam Jūs sazināties ar mūsu pārdošanas konsultantiem. Mēs atradīsim Jums vislabāko risinājumu.

RŪPNĪCAS PAPILDAPRĪKOJUMSSport
Trases komplekts4350
Ērtību komplekts2400
Automašīnas krāsaSport
Precious Black390
Platinum Pearl White590
Emotional Red 2590
Pure White
Salona apdareSport
Melni ādas un Alcantara sēdekļi (EB21)
EKSTERJERSSport
18'' vieglmetāla diski (225/40 R18)
Riepu remonta komplekts
Riepu spiediena brīdinājuma sistēma
Melni, elektriski regulējami, nolokāmi un apsildāmi sānu spoguļi
Miglas lukturi priekšā (LED)
LED priekšējie lukturi
Dienas gaitas lukturi (LED)
LED aizmugures kombinētie lukturi
Jumta spoilers
Oglekļa šķiedru pastiprinātas plastmasas jumts (CFRP)
Haizivs spuras tipa antena
Tonētie stikli
Dubults izpūtējs
VEIKTSPĒJASport
GR-FOUR 4WD sistēma
Braukšanas režīmu selektors (Normal, Sport, Track)
Sporta piekare
18" priekšējie bremžu diski
16" aizmugurējie bremžu diski
KOMFORTSSport
Smart Entry & Start sistēma
Teleskopiskā stūre ar regulējamu slīpumu
Sporta stūre
Apsildāma stūre
Pārnesumu pārslēga svira ar ādas apdari
Stāvbremzes svira ar ādas apdari
Divu zonu automātiskais gaisa kondicionētājs
Lietus sensors
Elektriski regulējami priekšējie logi
Automātiska pacelšanas un nolaišanas funkcija elektriskajiem logiem
Tekstila paklājiņi
12 V rozete
MULTIMEDIJI UN INFORMĀCIJASport
Multimediju sistēma Toyota Touch® 2
8" multivides displejs
Viedtālruņa integrācija
6 skaļruņi
USB pieslēgvieta
Atpakaļskata kamera
Bluetooth® savienojums brīvroku tālrunim un mūzikas straumēšanai
Krāsains 4,2" TFT daudzfunkcionālais ekrāns
SĒDEKĻISport
4 sēdvietas
Alcantara GR sporta sēdekļi
Vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana
Apsildāmi priekšējie sēdekļi
Nolokāmi aizmugures sēdekļi
UZGLABĀŠANAS NODALĪJUMISport
Cimdu nodalījums
Glāžu turētāji
Kabatas priekšējās durvīs
DROŠĪBASport
Bremžu pretbloķēšanās sistēma (ABS) ar elektronisko bremzēšanas spēka sadali (EBD) un bremzēšanas palīgsistēmu (BA)
Sport automobiļa stabilitātes kontroles sistēma (S-VSC)
Palīgsistēma braukšanas uzsākšanai kāpumā (HAC)
Ārkārtas bremžu lukturi
SRS priekšējie drošības spilveni
SRS priekšējie sānu drošības spilveni
SRS drošības aizkari
Pasažiera SRS drošības spilvena ieslēgšanas un izslēgšanas slēdzis
Drošības jostas brīdinājums (priekšā un aizmugurē)
Крепление детского кресла ISOFIX (сиденья 2-го ряда)
AIZSARDZĪBASport
Imobilaizers
Toyota Safety Sense:Sport
Sadursmes novēršanas sistēma (PCS)
Adaptīvā kruīza kontrole (ACC)
Brīdinājums par izbraukšanu no joslas (LDA)
Automātisko tālo gaismu sistēma (AHB)
Ceļa zīmju atpazīšanas palīgsistēma (RSA)
Krāsas

Krāsu pieejamība var atšķirties atkarībā no izvēlētā automašīnas aprīkojuma līmeņa! Šeit attēlotās krāsas ir tikai informatīvas un var ievērojami atšķirties no reālajām auto krāsām. Lūgums interesēties pie mūsu pārdošanas konsultantiem par izvēlētās krāsas un aprīkojuma līmeņa saderību un krāsu paraugu pieejamību.

VIRSBŪVES VIENTOŅA KRĀSAS

Akcijas
Toyota no "Amserv Motors" – vienmēr izdevīgi!

Cenas ir spēkā no 01.10.2021. līdz 31.12.2021. vai līdz turpmākiem paziņojumiem. Lūgums vienmēr sazināties ar mūsu pārdošanas konsultantiem par automašīnu un to izvēlēto komplektāciju pieejamību, piedāvājumiem un aksesuāriem.

Cenas

Visas cenas norādītas ar iekļautu pievienotās vērtības (PVN) nodokli.

PVN likme: 21%

Cenās nav iekļauts transportlīdzekļu reģistrācijas nodoklis.

Cenas un specifikācijas var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma un internetā izvietotā informācija nevar tikt uzskatīta par saistošu komerciālos darījumos!

Par interesējošo automašīnas komplektāciju un cenām lūdzam sazināties ar pārdošanas konsultantu pa tālruni 67204746 vai Rīgā, Krasta ielā 3.

Īpašā cena norādīta aktuālajai tirdzniecības dienai!

Toyota garantija 5 gadi/150 000 km (atkarībā no tā, kas iestājas pirmais). 

Cenas ir spēkā no 01.10.2021. līdz 31.12.2021. vai līdz turpmākiem paziņojumiem. Lūgums vienmēr sazināties ar mūsu pārdošanas konsultantiem par automašīnu un to izvēlēto komplektāciju pieejamību, piedāvājumiem un aksesuāriem.

BenzīnsTransmisijaDurvju skaitsCenaAkcijas Cena
GR Yaris Hatchback 1.6 Turbo Sport 4WD M/T332 900 EUR-