Izvēlne Izvēlne
LV

GR Yaris

Brauktprieks bez kompromisiem!

No € 31 900

Patēriņš
no

8,2

l/100 km

CO2
no

186

g/km

Norādīti vidējie skaitļi kombinētajā ciklā pēc WLTP testu procedūras un tie var tikt mainīti jebkurā laikā.
Aizvērt
Apskatīt atrunu

No € 31 900

Patēriņš
no

8,2

l/100 km

CO2
no

186

g/km

Norādīti vidējie skaitļi kombinētajā ciklā pēc WLTP testu procedūras un tie var tikt mainīti jebkurā laikā.
Aizvērt
Apskatīt atrunu

Jaunais GR Yaris ir tīras veiktspējas automobilis, kas dzimis pateicoties Toyota veiksmīgajai dalībai pasaules rallija čempionātā (WRC). Jaunais GR Yaris ir Toyota pirmais jaunāko laiku īstais pilnpiedziņas sporta automobilis un pirmais pasaules rallija čempionāta homologācijas modelis kopš Celica GT-FOUR ražošanas beigām 1999. gadā – pēc vairāk nekā 20 gadu pauzes.

GR Yaris ir tapis sadarbībā ar TOYOTA GAZOO Racing motoru sporta komandu un Tommi Mäkinen Racing – Toyota WRC partneriem. GR Yaris ir jaunās Yaris paaudzes Top-modelis un pēc daudziem raksturlielumiem un konstruktīviem risinājumiem tas vairāk uzskatāms par pilnībā patstāvīgu modeli, nevis esoša modeļa bagātīgāku komplektāciju. Automašīnai atšķirībā no tās “civilajiem” brāļiem un māsām ir trīs durvju nevis piecu durvju virsbūve un tā ir veidota nevis uz vienu no jaunās Toyota TNGA platformas sagatavēm kā parastais Yaris, bet gan uz divām – GR Yaris priekšējā piekare un dzinēja telpa izmanto GA-B platformas priekšpusi, bet aizmugurējā piekare – GA-C platformas aizmuguri. Tas ļauj izvietot jauno GR-FOUR pilnpiedziņas sistēmas tehnisko dizainu, vienlaikus nodrošinot arī automašīnas izcilo stabilitāti un vadāmību, kas ievērojami pārsniedz labāko ielas automašīnu prasības. Ja standarta jaunais Yaris izmanto torsionu vērpstieņa aizmugurējo balstiekārtu, GR Yaris lepojas ar klasisko augstas veiktspējas automašīnās plaši izmantoto dubultsviru piekari – Double Wishbone. Apvienojot to ar oglekļa šķiedras pastiprinātas plastmasas (CFRP) jumta konstrukciju, kas salīdzinot ar parasto modeli ir izvietota 91 mm zemāk, nodrošinot mazāku svaru un labākus aerodinamiskos rādītājus, mēs iegūstam patiesi jau pilnībā patstāvīgu modeli, kuru ar pārējās modeļu līnijas pārstāvjiem vieno tikai salīdzinoši nedaudzas detaļas un kopējā dizaina valoda, bet kas tā vadītājam piedāvā reālu brauktprieku bez kompromisiem.

Jaunais Yaris GR top leģendārajā Toyota Motomachi rūpnīcā Aichi prefektūrā (rajonā) Japānā, kur ir ticis ražots Lexus LFA superkārs un šobrīd top Lexus LC modelis. Katrs transportlīdzeklis tiek izgatavots ar rokām, kā rezultātā tā kopējais montāžas procesa laiks ir aptuveni 10 reizes lielāks nekā parastajā montāžas līnijā. Liela jauda, mazs svars, pilnībā neatkarīga piekare un pilnpiedziņa padara šo auto par vienu no spilgtākajiem “karsto hečbeku” klases pārstāvjiem mūsdienu auto pasaulē.

Atsevišķa tēma ir dzinējs, kas tāpat kā viss GR Yaris projekts ir īpašs. Tikai trīs cilindri(!),1618 cm3 (tātad salīdzinoši liels virzuļu diametrs), 12 vārsti ar palielinātu izplūdes diametru, mehāniskais turbokompresors, 261 DIN Zs / 191 kW un 360 Nm griezes moments, ko pārvalda lielajam griezes momentam paredzēta sešu pārnesumu manuālā transmisija. Izvēloties papildu komplektācijas pakotni Circuit Pack (Trases komplekts) transmisijas bruņojumā būs pieejami arī divi Torsen tipa ierobežotas slīdes diferenciāļi un pastiprināta GR piekare. Izvēloties Komforta komplektu – auto aprīkojumā būs JBL Hi-Fi audiosistēma ar 8 skandām, navigācija, vējstikla displejs, durvju papildu apgaismojums, parkošanās sensori, aklo zonu monitors un brīdinājuma sistēma par aizmugurē kustības virzienu šķērsojošiem transportlīdzekļiem (RCTA). Kā tas pierasts pie daudzu superkāru aprīkojuma listēm – klienti var izvēlēties tikai vienu no papildu pakotnēm – vai nu sportiskāko, vai komfortam un izklaidei paredzēto. Protams, ka Toyota Safety Sense komplekts (PCS + ACC + LDA + AHB + RSA) ir iekļauts jau bāzes aprīkojumā tāpat kā 8” multivides skārienekrāns, atpakaļskata kamera, 18 collu vieglmetāla diski, Full LED gaismas un ekskluzīvie un arī apsildāmie Alcantara GR sporta sēdekļi.

Neskatoties uz teju divas reizes lielāko cenu salīdzinājumā ar skopāk komplektēto bāzes modeļa jauno Yaris, “karstais hečbeks” GR Yaris, iespējams, šobrīd ir gan pieejamākais, gan ekskluzīvākais auto savā klasē un pēc lielāka laika sprīža tam ir visas iespējas kļūt arī par pieprasītu kolekcijas automašīnu. Vienīgi jāņem vērā, ka, lai arī tā tehniskās iespējas vilina izmēģināt līkumotos Latvijas grants ceļus, automašīna dēļ salīdzinoši mazā klīrensa tomēr vairāk domāta asfalta serpantīniem un, ja arī tā reklāmās redzama uz grants seguma, tad bez bedrēm, agresīvas “trepes” vai līkumos guļošām “zirga galvām”, jeb Latvijas laukakmeņiem, kas “izlīduši” no ceļa klājuma tā apmalēs. Bet par visu ir jāmaksā un GR Yaris kopvērtējumā piedāvā ievērojami vairāk par salīdzinoši mazāku cenu kā vairākums tirgū sastopamo konkurentu.

GR Yaris

Brauktprieks bez kompromisiem!

No € 31 900

Patēriņš
no

8,2

l/100 km

CO2
no

186

g/km

Norādīti vidējie skaitļi kombinētajā ciklā pēc WLTP testu procedūras un tie var tikt mainīti jebkurā laikā.
Aizvērt
Apskatīt atrunu
Kopskats

Jaunais GR Yaris ir tīras veiktspējas automobilis, kas dzimis pateicoties Toyota veiksmīgajai dalībai pasaules rallija čempionātā (WRC). Jaunais GR Yaris ir Toyota pirmais jaunāko laiku īstais pilnpiedziņas sporta automobilis un pirmais pasaules rallija čempionāta homologācijas modelis kopš Celica GT-FOUR ražošanas beigām 1999. gadā – pēc vairāk nekā 20 gadu pauzes.

GR Yaris ir tapis sadarbībā ar TOYOTA GAZOO Racing motoru sporta komandu un Tommi Mäkinen Racing – Toyota WRC partneriem. GR Yaris ir jaunās Yaris paaudzes Top-modelis un pēc daudziem raksturlielumiem un konstruktīviem risinājumiem tas vairāk uzskatāms par pilnībā patstāvīgu modeli, nevis esoša modeļa bagātīgāku komplektāciju. Automašīnai atšķirībā no tās “civilajiem” brāļiem un māsām ir trīs durvju nevis piecu durvju virsbūve un tā ir veidota nevis uz vienu no jaunās Toyota TNGA platformas sagatavēm kā parastais Yaris, bet gan uz divām – GR Yaris priekšējā piekare un dzinēja telpa izmanto GA-B platformas priekšpusi, bet aizmugurējā piekare – GA-C platformas aizmuguri. Tas ļauj izvietot jauno GR-FOUR pilnpiedziņas sistēmas tehnisko dizainu, vienlaikus nodrošinot arī automašīnas izcilo stabilitāti un vadāmību, kas ievērojami pārsniedz labāko ielas automašīnu prasības. Ja standarta jaunais Yaris izmanto torsionu vērpstieņa aizmugurējo balstiekārtu, GR Yaris lepojas ar klasisko augstas veiktspējas automašīnās plaši izmantoto dubultsviru piekari – Double Wishbone. Apvienojot to ar oglekļa šķiedras pastiprinātas plastmasas (CFRP) jumta konstrukciju, kas salīdzinot ar parasto modeli ir izvietota 91 mm zemāk, nodrošinot mazāku svaru un labākus aerodinamiskos rādītājus, mēs iegūstam patiesi jau pilnībā patstāvīgu modeli, kuru ar pārējās modeļu līnijas pārstāvjiem vieno tikai salīdzinoši nedaudzas detaļas un kopējā dizaina valoda, bet kas tā vadītājam piedāvā reālu brauktprieku bez kompromisiem.

Jaunais Yaris GR top leģendārajā Toyota Motomachi rūpnīcā Aichi prefektūrā (rajonā) Japānā, kur ir ticis ražots Lexus LFA superkārs un šobrīd top Lexus LC modelis. Katrs transportlīdzeklis tiek izgatavots ar rokām, kā rezultātā tā kopējais montāžas procesa laiks ir aptuveni 10 reizes lielāks nekā parastajā montāžas līnijā. Liela jauda, mazs svars, pilnībā neatkarīga piekare un pilnpiedziņa padara šo auto par vienu no spilgtākajiem “karsto hečbeku” klases pārstāvjiem mūsdienu auto pasaulē.

Atsevišķa tēma ir dzinējs, kas tāpat kā viss GR Yaris projekts ir īpašs. Tikai trīs cilindri(!),1618 cm3 (tātad salīdzinoši liels virzuļu diametrs), 12 vārsti ar palielinātu izplūdes diametru, mehāniskais turbokompresors, 261 DIN Zs / 191 kW un 360 Nm griezes moments, ko pārvalda lielajam griezes momentam paredzēta sešu pārnesumu manuālā transmisija. Izvēloties papildu komplektācijas pakotni Circuit Pack (Trases komplekts) transmisijas bruņojumā būs pieejami arī divi Torsen tipa ierobežotas slīdes diferenciāļi un pastiprināta GR piekare. Izvēloties Komforta komplektu – auto aprīkojumā būs JBL Hi-Fi audiosistēma ar 8 skandām, navigācija, vējstikla displejs, durvju papildu apgaismojums, parkošanās sensori, aklo zonu monitors un brīdinājuma sistēma par aizmugurē kustības virzienu šķērsojošiem transportlīdzekļiem (RCTA). Kā tas pierasts pie daudzu superkāru aprīkojuma listēm – klienti var izvēlēties tikai vienu no papildu pakotnēm – vai nu sportiskāko, vai komfortam un izklaidei paredzēto. Protams, ka Toyota Safety Sense komplekts (PCS + ACC + LDA + AHB + RSA) ir iekļauts jau bāzes aprīkojumā tāpat kā 8” multivides skārienekrāns, atpakaļskata kamera, 18 collu vieglmetāla diski, Full LED gaismas un ekskluzīvie un arī apsildāmie Alcantara GR sporta sēdekļi.

Neskatoties uz teju divas reizes lielāko cenu salīdzinājumā ar skopāk komplektēto bāzes modeļa jauno Yaris, “karstais hečbeks” GR Yaris, iespējams, šobrīd ir gan pieejamākais, gan ekskluzīvākais auto savā klasē un pēc lielāka laika sprīža tam ir visas iespējas kļūt arī par pieprasītu kolekcijas automašīnu. Vienīgi jāņem vērā, ka, lai arī tā tehniskās iespējas vilina izmēģināt līkumotos Latvijas grants ceļus, automašīna dēļ salīdzinoši mazā klīrensa tomēr vairāk domāta asfalta serpantīniem un, ja arī tā reklāmās redzama uz grants seguma, tad bez bedrēm, agresīvas “trepes” vai līkumos guļošām “zirga galvām”, jeb Latvijas laukakmeņiem, kas “izlīduši” no ceļa klājuma tā apmalēs. Bet par visu ir jāmaksā un GR Yaris kopvērtējumā piedāvā ievērojami vairāk par salīdzinoši mazāku cenu kā vairākums tirgū sastopamo konkurentu.

Krāsas

Šeit attēlotās krāsas ir tikai informatīvas un var ievērojami atšķirties no reālajām auto krāsām. Lūdzu interesējieties par katru konkrēto krāsu pie mūsu pārdošanas konsultantiem.

Cenas

Visas cenas norādītas ar iekļautu pievienotās vērtības (PVN) nodokli.

PVN likme: 21%

Cenās nav iekļauts transportlīdzekļu reģistrācijas nodoklis.

Cenas un specifikācijas var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma un internetā izvietotā informācija nevar tikt uzskatīta par saistošu komerciālos darījumos!

Par interesējošo automašīnas komplektāciju un cenām lūdzam sazināties ar pārdošanas konsultantu pa tālruni 67204746 vai Rīgā, Krasta ielā 3.

Īpašā cena norādīta aktuālajai tirdzniecības dienai!

BenzīnsTransmisijaDurvju skaitsCenaAkcijas Cena
GR Yaris Hatchback 1.6 Turbo Sport 4WD M/T331 900 EUR-