Izvēlne Izvēlne
  • Salons: 67204750
  • Serviss: 67358005
LV
Ziņas un piedāvājumi
20.12.2013. Ak, eglīte, ak eglīte, cik tu gan skaista esi...
Kurš gan nezina šo jauko dziesmiņu, kas „dungojas” pati no sevis, kad esam ķērušies pie Ziemassvētku eglītes greznošanas. Spīguļojošas bumbiņas, košas figūriņas, kuplas virtenes, lampiņas, svecītes un daudz citu veikalā iegādātu, paaudzēs mantotu vai pašdarinātu nieciņu tiek iekārti eglītes adatainajos zaros. Lasiet vēl...
12.12.2013. Gribi dabūt mantiņu – skaiti kādu pantiņu!
Tā vienīgā reize gadā, kad arī pieaugušie spiesti mācīties kaut ko no galvas, ir klāt. Līdz Ziemassvētkiem vēl vesela nedēļa un tas ir pietiekami, lai pat visaizņemtākajam cilvēkam atrastos brītiņš laika pāris svētku dzejoļu apguvei. Klientu, draugu un sadarbības partneru priekam un iedvesmai piedāvājam nelielu Ziemassvētku dzejoļu jeb skaitām-pantiņu izlasi. Lai viegla mācīšanās un izteiksmīgs sniegums Ziemassvētku un Vecgada vakaros! Lasiet vēl...
07.12.2013. Toyota kārtējo reizi plūc uzvarētāja laurus TÜV auto marku uzticamības pētījumā
Saskaņā ar pazīstamā automobiļu nozares žurnāla „Auto Bild” 2014. gada Vācijas vadošās tehnisko pārbaužu asociācijas (TÜV) ziņojumu Toyota atzīta par visveiksmīgāko auto zīmolu pēdējos četros gados. 15 Toyota modeļi iekļuvuši TOP 10 reitingos dažādās kategorijās, savukārt Prius ir numur viens divās kategorijās – automašīnām vecumā no 4 līdz 5 gadiem un no 6 līdz 7 gadiem. Lasiet vēl...
06.12.2013. Ziemas karsto dzērienu karalis – karstvīns
Cik gara būs ziema, tik ilga būs arī karsto dzērienu sezona. Tie sasilda, uzmundrina un gādā par omulību, kad laukā gaudo nikni vēji, puteņi griežas vērpetēs un sals kniebj līdz kaulam. Silts pleds, aromātiskas sveces, piparkūku šķīvis pa rokai, liela stikla krūze ar karstvīnu un sirsnīgas sarunas savu mīļo lokā – vai varat iedomāties vēl ideālāku decembra vakaru? Karstvīna pagatavošanas un baudīšanas tradīciju aizsākumi meklējami „Vecajā Eiropā” – valstīs, kur ziemas iestāšanās ir regulāra parādība. Lasiet vēl...
30.11.2013. Piparkūku laiks ir klāt!
Līdz ar pirmo svecīti Adventes vainagā visapkārt sāk smaržot pēc piparkūkām, mandarīniem, kanēļa, karstvīna un krustnagliņām ... Klaudz cepeškrāsns durtiņas, nošvīkst panna, un gaisā uzvirmo tikko ceptu piparkūku aromāts. Brūni spīdīgas tās aicināt aicina – te ir gan biezākas, kur iekožoties jūtams mīksts viducītis, gan plānas kā pergaments, kas burtiski izkūst uz mēles, saldākas, rūgtenākas un „asākas”, ar riekstiem un rozīnēm, ar baltiem olbaltuma kruzuļiem – piparkūku pasaule ir tik daudzveidīga! Un kā nu ne – patiesībā piparkūkas ir gandrīz tikpat vecas kā cilvēce. Lasiet vēl...
28.11.2013. Toyota ProTect Ziemas aizsardzība Tavam auto – tieši tas, kas nepieciešams šobrīd!
Braucot mainīgajos ziemas apstākļos, automašīnas krāsojums ir pakļauts daudz agresīvākai ārējās vides iedarbībai nekā vasarā. „Amserv Motors” speciālisti iesaka savlaicīgi padomāt par virsbūves krāsojuma aizsardzību un tā pārklāšanu ar Toyota oriģinālajiem aizsardzības līdzekļiem – Toyota ProTect. Pakalpojuma iepazīšanās cena - 144 LVL vai 204,89 EUR, ieskaitot 21% PVN. Piedāvājums ir spēkā no 2013. gada 1. decembra līdz 2014. gada 1. martam. Lasiet vēl...
25.11.2013. Labākā dāvana svētkos – jauns auto!
Mīļo Ziemassvētku vecīti, es jau sen sapņoju par jaunu auto – par tādu, kur pietiek vietas visiem – gan pasažieriem, gan viņu bagāžai, gan visiem aktīvās atpūtas piederumiem – slēpēm, sniega dēļiem, ragavām un visam citam. Gan ziemā, gan vasarā. Par auto, kas ir ērts, drošs, uzticams un gudrs. Tāds kā jaunais Auris Touring Sports. Tā būtu labākā Ziemassvētku dāvana, kāda jebkad saņemta. Lasiet vēl...
09.11.2013. Toyota gatavojas iepazīstināt ar jaunu, viesmīlīgu taksometra konceptu
Lai Japānas pilsētu ielas padarītu vizuāli košākas, kompānija Toyota Motor Corporation (TMC) radījusi jaunu japāņu taksometra konceptu JPN Taxi, kas idejiski balstīts, ievērojot japāņu viesmīlības tradīcijas. Pasaules pirmizrādi jaunais koncepts piedzīvos Tokijas autošovā, kas notiks no š.g. 20. novembra līdz 1. decembrim. Auto ir ļoti ērti iekāpt un izkāpt, salons ir komfortabls un plašs. Īpaši piedomāts par bērnu un gados vecāku pasažieru ērtībām – lielās elektriski darbināmās, slīdošās durvis un līdzenā salona grīda ļauj bez problēmām iekāpt un izkāpt, kā arī padara ērtāku iekārtošanos sēdvietā. Lasiet vēl...
08.11.2013. Tokijas autošovā gaidāma pasaules pirmizrāde ar ķermeņa kustībām vadāmajam Toyota FV2
Tokijas autošovā, kas norisināsies Japānas galvaspilsētā no š.g. 20. novembra līdz 1. decembrim, Toyota Motor Corporation (TMC) plāno pārsteigt ar vairākiem, vēl nebijušiem nākotnes pārvietošanās risinājumiem. Viens no tiem būs Toyota FV2 (Fun Vehicle) – īpatna dizaina transportlīdzeklis, kas pilnībā pielāgosies vadītāja fiziskajam un emocionālajam stāvoklim, tādējādi pārvietošanās procesu padarot vēl personiskāku un izjūtām bagātāku. Nākotne piederēs arvien ciešākai cilvēka un tehnoloģiju sadarbībai, kas palīdzēs veidot līdz šim nebijušas attiecības starp cilvēcisko un tehnisko – šādu pārliecību pauž TMC. Lasiet vēl...
29.10.2013. Labāka redzamība arī rudenī? Apstrādā auto vējstiklu ar nanopārklājumu!
Vēlais rudens un ziema mēdz sagādāt nepatīkamus brīžus laikapstākļu ziņā. Nokrišņi, dubļi, tumsa īpaši ietekmē autovadītāja redzamību, tāpēc laikā no š.g. 31. oktobra līdz 31. decembrim „Amserv Motors” autoserviss aicina izmantot pakalpojumu - vējstikla apstrādi ar nanopārklājumu par īpašu cenu 12 LVL (17.07 EUR), ieskaitot PVN. Nanopārklājuma uzklāšana vējstiklam tiek veikta „Amserv Motors” Toyota un Lexus servisā Rīgā, Krasta ielā 3. Vējstikla apstrādei izmanto oriģinālo Amserv Nano kapsulu. Lasiet vēl...
19.10.2013. Toyota pārdošanas apjomi šī gada trešajā ceturksnī palielinājušies par 5%
Kompānijas „Toyota Motor Europe” (TME) šī gada trešā ceturkšņa pārdošanas rezultāti liecina, ka Eiropā kopumā pārdotas 216 837 Toyota un Lexus markas automašīnas. Salīdzinot ar analogu periodu pērn, šī gada tirdzniecības apjomi no jūlija līdz septembrim palielinājušies par 5%. Pateicoties auto tirdzniecības pieaugumam, TME pirmo reizi kopš 2009. gada sasniegusi arī 5% no kopējā Eiropā pārdoto automašīnu tirgus. Kopumā 2013. gada pirmajos deviņos mēnešos Eiropā pārdotas 598 287 Toyota zīmola automašīnas un 31 593 Lexus zīmola automašīnas. Lasiet vēl...
08.10.2013. Land Cruiser Heritage
60 gadu laikā pasaulē pārdoti vairāk nekā pieci miljoni Toyota Land Cruiser apvidus automobiļu. Izturīgie bezceļu spēkrati pārstāvēti 188 valstīs. Land Cruiser ir novērtēts ne tikai par izturību un kvalitāti, bet arī par spēju nodrošināt augstas klases komfortu, neatkarīgi no tā, kāds ceļš zem riteņiem. Vārdi Land Cruiser ir kļuvuši par globālu zīmolu, un tie nozīmē gan statusa, gan praktiskuma raksturojumu. Viegla vadāmība apvienota ar gadu gaitā pilnveidotām bezceļu braukšanas īpašībām, kuras nav upurētas modes tendencēm padarīt visus apvidus auto par “parketniekiem”. Veiksmes formula ir klasiskā 4x4 automobiļu konstrukcija ― universāla virsbūve uz ļoti izturīga rāmja. Lasiet vēl...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17