Izvēlne Izvēlne
  • Salons: 67204750
  • Serviss: 67358005
LV
Ziņas un piedāvājumi
27.07.2013. Toyota Motor Corporation atklāj jaunu servisa centru Japānā un vēlas kļūt par labāko klientus apkalpojošo uzņēmumu pasaulē
Ar svinīgu ceremoniju š.g. 22. jūlijā Japānā, Gifu prefektūrā, Tajimi pilsētā tika atklāts Toyota Motor Corporation (TMC) jaunais Servisa centrs. Jaunā centra mērķis ir nodrošināt pēcpārdošanas apmācības Toyota oficiālo servisu darbiniekiem no visas pasaules lai kļūtu par labāko klientu apkalpošanas uzņēmumu pasaulē, kā arī ieviest jaunas automašīnu remonta un apkopes tehnoloģijas. Jaunā Servisa centra kopējā platība ir 187 000 kvm un tajā ietilpst četrstāvu galvenā ēka ar kopējo platību 17 600 kvm un 1.3 km garš testu ovāls ar 13 atšķirīgām ceļa segumu testēšanas zonām. Šeit praktiskiem treniņiem būs pieejami reāli braukšanas apstākļi, kādos klienti izmanto savas automašīnas visā pasaulē. Lasiet vēl...
10.07.2013. Pasaulē pārdoti jau 3 miljoni Toyota Prius hibrīdautomašīnu
Kā paziņojis autoražotājs Toyota Motor Corporation (TMC), šī gada jūnija beigās kopējie hibrīdauto Toyota Prius pārdošanas apjomi kopš 1997. gada, kad klajā nāca pirmās paaudzes Prius, sasnieguši 3 miljonus vienību. Šo 15 gadu laikā Toyota Prius modelis kļuvis par sava veida plaša patēriņa hibrīdauto ikonu. Pirmās paaudzes modeļi tapa 1997. gadā, bet 2003. gadā pasaulei sevi pieteica nākamā Prius paaudze, ko 2009. gadā nomainīja tehnoloģiski vēl pilnveidotākas Prius hibrīddzinēju automašīnas. Lasiet vēl...
20.06.2013. Tas jāzin katram līgotājam!
Bez ugunskura Jāņos neiztikt. Čaklākie jau laikus būs sarūpējuši sausu malku un žagarus, aizmāršīgie par ugunskuram nepieciešamo atcerēsies pie degvielas uzpildes stacijas un slavēs malkas klēpīšus „uz svara”, bet slinkie paļausies uz to, ko daba būs atvēlējusi svinēšanas norises vietā. Būsim godīgi – kurš no mums Jāņos tā īpaši rūpējas par ugunskura vizuālo tēlu? Galvenais, lai deg un silda. Tomēr, ja gribam visai šai lietai pieiet no sirds, kālab nepamēģināt uzbūvēt īpašu ugunskuru – tādu, kas aci piesien vēl neiekurts. Tādu, kurš degdams, liek ietrīsēties senču asinīm un sajust Jāņu naktij piemītošo maģisko spēku. Lasiet vēl...
20.06.2013. Jaunais Toyota Verso. Iespējams, labākais ģimenes auto. Toyota Verso saulainā akcija ļaus tam kļūt vēl labākam!
Beidzot jums ir iespēja ceļojumā doties visiem kopā! Ērti un komfortabli gan vadītājam, gan līdzbraucējiem. Uzlabots vadāmības sniegums, paaugstināta drošība, akustiskais komforts, degvielas ekonomija un jaunākās tehnoloģijas. Jūsu ģimenes Toyota Verso par īpaši saulainu cenu gaida Amserv Motors autosalonā! Vasaras prieku par auto vairos: 0% procentu likme, Ls 0 KASKO un Ls 0 OCTA! Lasiet vēl...
20.06.2013. Jaunais Toyota Auris. Karstais vasaras piedāvājums no Amserv!
Taviem labākajiem šīs vasaras piedzīvojumiem – jaunais Auris no Amserv! Dodies tuvos un tālos ceļos ar komfortu un izbaudi pārvietošanās prieku ar vienu no dinamiskākajiem un ekonomiskākajiem auto savā klasē! Sev piemērotāko jaunā Auris modeli – ar hibrīddzinēju, benzīna vai dīzeļdzinēju tagad vari izvēlēties par īpaši izdevīgiem nosacījumiem: 0% procentu likme, 0 Ls KASKO un 0 Ls OCTA! Lasiet vēl...
17.06.2013. Pirmo reizi pasaulē – seko līdzi Toyota Auris Hybrid tapšanai ar Twitter palīdzību
Ar populārā sociālā tīkla Twitter palīdzību autoražotājs Toyota gatavs īstenot pirmo sociālo mediju projektu pasaulē, soli pa solim parādot auto tapšanas procesu savā Lielbritānijas ražotnē Burnastonā. Trešdien, 19. jūnijā, sākot no plkst. 8:00 rītā (pēc LV laika) 14 stundas ikvienam Twitter lietotājam būs iespēja sekot līdzi jaunā Toyota Auris Hybrid tapšanai no nulles līdz pilnībā gatavai automašīnai. Lasiet vēl...
07.06.2013. „Amserv Motors” oficiālā ceremonijā Atēnās saņem ceturto Ichiban balvu pēc kārtas
Š.g. 22. maijā, Atēnās, Grieķijā, īpašā ceremonijā Toyota un Lexus pārstāvji Latvijā ― SIA „Amserv Motors” ceturto reizi pēc kārtas saņēma prestižo Toyota Eiropas klientu apmierinātības apbalvojumu Ichiban (Toyota Ichiban Customer Satisfaction Award). Par balvas piešķiršanu tika paziņots jau 6. aprīlī, Dienvidāfrikas Republikā notikušajā Toyota Baltijas valstu dīlercentru vadības konferencē, kuru organizēja Toyota Baltic AS (TBA). Lasiet vēl...
03.06.2013. Toyota veiksmes stāstam - 75 gadi!
1930. gadu vidū jaunais Kiičiro Tojoda (Kiichiro Toyoda) saskatīja potenciālu automobiļu masveida ražošanā vispārējai sabiedrībai. Pēc vairāku gadu neatlaidīga darba viņam visbeidzot izdevās pārliecināt tekstilrūpniecības uzņēmuma Toyoda Automatic Loom Works vadību izveidot jauno Automobiļu nodaļu. Pateicoties Kiičiro nelokāmajai pārliecībai, nelielā nodaļa neilgi pēc darbības sākuma 1937. gadā atdalījās no Toyoda Enterprise, izveidojot Toyota Motor Company. Tagad, 75 gadus vēlāk, uzņēmums Toyota ir pārstāvēts vairāk nekā 170 valstīs visā pasaulē, un no konveijera līnijas ir noripojuši vairāk nekā 200 miljoni Toyota automobiļu. Lasiet vēl...
01.06.2013. Vasaras pakalpojumi Amserv Motors servisā
Vasara ir laiks atpūtai un reizē arī garākiem izbraucieniem ar auto. Mēs palīdzēsim uzspodrināt Tavu auto pēc garās ziemas un straujā pavasara radītās steigas. Gaisa kondicionēšanas sistēmas dezinfekcija, salona tīrīšana ar ozonu un nanokapsula vējstiklam – tas viss par īpašām cenām musu servisā no 1. jūnija līdz 30. septembrim. Izbaudi vasaru kopā ar ģimeni, draugiem un savu auto. Lasiet vēl...
24.05.2013. Toyota atzīta par 2013. gada vērtīgāko auto zīmolu pasaulē
Par vērtīgāko 2013. gada auto zīmolu atzīta Toyota. Tas paziņots š.g. 22. maijā publicētajā Pasaules vērtīgāko zīmolu Top 100 sarakstā BrandZ™. Toyota zīmola vērtība gada laikā palielinājusies par 12% un naudas izteiksmē sasniedz 24.5 miljardus ASV dolāru. Jāatzīmē, ka Lexus pasaules vērtīgāko auto zīmolu Top 100 šogad ieņem 10. vietu. Tā vērtība sasniedz 3.5 miljardus ASV dolāru. BrandZ™ pasaulē vērtīgāko zīmolu Top 100 veido starptautiska pētījumu kompānija Millward Brown Optimor. Pētījuma dati iegūti rezultāti, aptaujājot divus miljonus patērētāju 30 pasaules valstīs. Lasiet vēl...
27.04.2013. Stilīgais un vizionāraisToyota elektromobiļa ME.WE koncepts ir klāt!
Pasaulē devies Toyota Eiropas dizaina studijas ED2 un dizaina studijas Massaud kopīgi radītais „pretkrīzes” auto koncepts - pilnpiedziņas elektromobilis ME.WE. Tas ir vizuāli neparasts un stilīgs mazauto, kura koncepts radīts, ievērojot trīs principus: piemērotību dažādiem dzīves stiliem, sintēzi, apvienojot netradicionālu pārvietošanās risinājumu ar cilvēku vēlmi būt kustībā, un mūsdienīgumu, izmantojot jaunākās tehnoloģijas un to pielāgošanu videi draudzīgam transportlīdzekļa modelim. ME.WE mērķis nav kļūt par kāda noteikta sociālā statusa piederības zīmi, tas ir auto progresīvi domājošiem, dvēseliski brīviem cilvēkiem. Lasiet vēl...
22.04.2013. Toyota un Lexus hibrīdauto kopējais pārdošanas apjoms pasaulē sasniedz 5 miljonus
Kopš 1997. gada pasaulē pārdots vairāk nekā 5 miljoni Toyota un Lexus markas automašīnu ar hibrīddzinēju. Savukārt līdz 2015. gada beigām autoražotājs sola vēl 18 jaunus hibrīdmodeļus, tostarp pirmo Toyota automašīnu, kas tiks darbināta ar degvielas šūniņu tehnoloģijām. Toyota pārstāvji norāda, ka hibrīdtehnoloģijas tiek uzskatītas par vienu no efektīvākajiem veidiem videi draudzīga transporta ražošanā, tāpēc šī joma aktīvi tiks attīstīta arī turpmāk. Kopumā patlaban Toyota Motor Corporation (TMC) piedāvā ap 20 dažādus hibrīdu modeļus, kas tiek pārdoti 80 pasaules valstīs un reģionos. Lasiet vēl...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17