Izvēlne Izvēlne
LV

Toyota uzsāk globālo kampaņu „Start Your Impossible”

14.02.2018

Par godu kompānijas Toyota radītās mobilitātes idejas atbalstam un astoņus gadus ilgajai sadarbībai ar Starptautisko Olimpisko komiteju un Starptautisko Paralimpisko komiteju, uzsākta Toyota pirmā globālā mārketinga kampaņa „Start Your Impossible”. Tā vienlaikus norisinās 27 pasaules valstīs laikā, kad Korejā, Phjončhanā, notiek 2018. gada Ziemas Olimpiskās un Ziemas Paralimpiskās spēles.

Kampaņa „Start Your Impossible” savdabīgā veidā parāda Toyota mobilitātes evolūciju, raksturojot to ar reāliem olimpisko un paralimpisko spēļu sportistu stāstiem, kā arī citu atlētu pieredzi, kas uzskatāmi demonstrē to, cik svarīga ir pieticība, smags darbs un nepadošanās. Šī kampaņa uzsver Toyota ilgtermiņa apņemšanos atbalstīt vēl iekļaujošākas un ilgtspējīgākas sabiedrības veidošanu, kur ikviens, apņēmības stāstu iedvesmots, var sasniegt neiespējamo, kā arī mērķu sasniegšanai izmantot Toyota izstrādāto tehnoloģiju palīdzību. Kampaņas idejisko platformu veido divi galvenie radošie „pīlāri” – „iedvesma”, kas simbolizē saikni ar cilvēcisko dvēseli, un „apliecinājums”, kas demonstrē Toyota inovāciju idejas par cilvēku brīvas pārvietošanās iespējām.

Kampaņā „Start Your Impossible” ietverti šādi videostāsti:

„Frozen” – atspoguļo Olimpisko un Paralimpisko spēļu vēstures svarīgākos momentus. „Frozen” mērķis ir vēl vairāk uzsvērt diskusiju par globālo sasilšanu un tās ietekmi uz Olimpisko un Paralimpisko ziemas spēļu krāšņumu, cerībām un pašiem spēļu varoņiem.

„Thin Ice” - cilvēciskais gars ir spēcīgs un neierobežots. Ja nākas sastapties ar šķēršļiem, ir ļaudis, kas gatavi ar tiem cīnīties aci pret aci. Amerikāņu olimpiskā čempione daiļslidošanā Ešlija Vagnere (Ashley Wagner) atgriezās uz ledus ar ideju, ka katra diena ir dota, lai dejotu, kustētos un slīdētu uz ledus.

„Lanes of Life” - optimistiska dzīves svinēšana ar sešām olimpiskajām čempionēm snovborda disciplīnā. Tās ir: Eva Samkova (Eva Samková) no Čehijas, Lindseja Džakobeli (Lindsey Jacobellis) no ASV, Belle Brokhofa (Belle Brockhoff) no Austrālijas, Hloja Trespeša (Chloé Trespeuch) no Francijas, Karla Brennemana (Carle Brenneman) no Kanādas un Isabela Klarka Ribeiro (Isabel Clark Ribeiro) no Brazīlijas.

„Dreams” - pat vismazākā kļūda var sagraut sportista sapni, tieši tāpat kā liktenīga var būt maza kļūda uz ceļa. „Dreams” iepazīstina ar Toyota Guardian tehnoloģiju, kuras uzdevums ir palīdzēt jums justies vēl drošāk uz ceļa.

„Magic” - Toyota radīts robots cilvēka atbalstam. Tas paredzēts jaunam puisim, ko slimība saistījusi pie gultas.

„Runner” - lai spertu savā dzīvē visnozīmīgāko soli, cilvēks ir gatavs pārvarēt sāpes, bailes un šaubas.

„Join the Team” - veltījums tām svētku sajūtām, kas pārņem mūs pēc mērķu sasniegšanas. Parastam zēnam tas ir brīdis, kad viņš kā olimpiskais čempions saprot, ka ar neatlaidību ir sasniedzis iecerēto.

Kampaņas ietvaros Toyota piedāvā sižetus „60 Good Odds”, tai skaitā, piemēram, par Kanādas paralimpieti, kalnu slēpotāju Lorēnu Vulstenkroftu (Lauren Woolstencroft), kas kļuva par leģendāru Paralimpisko spēļu zelta medaļas ieguvēju, un 60 sekunžu sižets „Mobility Anthem”, kas atspoguļo cilvēku mobilitātes stāstus vecumā no 1 līdz 100 gadiem, tādējādi atbalstot Toyota centienus par labākām pārvietošanās spējām ikvienam.

 

Kompānija Toyota ir pārliecināta, ka jēdziens „mobilitāte” ar laiku sniegsies tālu aiz automašīnu sniegtajām robežām, jo brīva pārvietošanās ir ikviena cilvēka tiesības. Šī kampaņa un sadarbība ar Starptautisko Olimpisko komiteju un Starptautisko Paralimpisko komiteju vēl vairāk atspoguļo Toyota centienus nodrošināt pārvietošanās brīvību visiem un ikvienam. Kampaņa „Start Your Impossible” - tie ir stāsti par izcilu cilvēcisko spēku un triumfu.