Izvēlne Izvēlne
LV

Toyota gatavojas pārsteigt ar jaunu stenda dizaina ideju Ženēvā

23.02.2013

Šī gada Ženēvas autošovam, kas notiks no 7. līdz 17. martam, Toyota līdztekus vairāku jauno modeļu pirmizrādēm, sarūpējusi vēl kādu pārsteigumu. Tas būs kompānijas stenda jaunais dizaina koncepts ūdens viļņa formā.

Iedvesma šim konceptam gūta no Japānas tradicionālās papīra locīšanas mākslas origami un šajā gadījumā stenda dizaina uzdevums ir simboliskā veidā apvienot noslēpumainības auru ar patīkamu siltumu. It kā ārēji vienkārša forma, taču izliekumi, kas attēlo vilni, rada priekšstatu par dinamismu, stabilu spēku un vibrācijām, vienlaikus ļaujot sajust siltumu un tuvību.

Pamatojoties uz šo konceptu, stenda izveidei Ženēvā tiks izmantota trīsdimensiju arhitektūras metode, kas ir pilnībā atšķirīgs paņēmiens no tipiskām autostendu veidošanas tradīcijām. Bez tam stenda apmeklētājiem būs iespēja ļauties intrigai, ko sniedz līdz šim neatklātie Toyota jaunākie noslēpumi un saņemt daudz jaunas informācijas.

Toyota stenda izveidotāji ir pārliecināti, ka jaunais dizaina koncepts iepriecinās klientus visā pasaulē un tas vēl vairāk nostiprinās zīmola atpazīstamību. Vienlaikus Toyota vēlas respektēt savus galvenos pamatprincipus, kas paredz piemērošanos katra reģiona priekšrocībām, tādējādi sniedzot iespēju dizainu pielāgot atbilstoši katra reģiona vietējām vajadzībām.

Japānā origami māksla radās ap 6.gadsimtu, laiku, kad Japānā sāka izmantot papīru. Vēlāk papīra locīšanas māksla bija pieejama tikai augstākās sabiedrības pārstāvjiem, kur origami prasmi uzskatīja par smalkā toņa pārzināšanu. Eiropā origami popularitāti ieguva 20. gadsimta pirmajā pusē, kad tā kļuva par modernās mākslas formu. Origami mērķis ir ar papīra locīšanas palīdzību iegūt gatavu veidojumu jeb skulptūru. Pamatā izmanto kvadrātveida papīra formu un nekad netiek lietotas šķēres vai līme.