Izvēlne Izvēlne
LV

TOYOTA I-TRIL KONCEPTAUTO

17.04.2017

Toyota ar i-TRIL Concept šā gada Ženēvas starptautiskajā auto izstādē prezentēja zīmola vīziju par pilsētas transporta nākotni orientējoši uz 2030. gadu. Toyota Nicā bāzētajā ED2 dizaina studijā tapušais koncepts idejiskā ziņā piedāvā vērā ņemamu alternatīvu virknei transporta līdzekļu – utilitārajām mazo klašu automašīnām, elektromobiļiem, sabiedriskajam transportam, kā arī motorolleriem un motocikliem. Koncepta izveidē ir domāts ne vien par pārvietošanās nodrošinājumu, bet arī ievērota Toyota aktuālā stratēģija – visas jaunākās automašīnas izstrādāt tā, lai tās spētu sniegt klientiem dinamiskas izjūtas, prieku un azartu no pašas auto vadīšanas. Japānā tas tiek saukts par Waku Doki filozofiju, kas tulkojumā nozīmē "ātrākus sirdspukstus".

Toyota i-TRIL Concept @ Geneve 2017
Klikšķiniet uz mazā attēla, lai atvērtu lielos galerijas attēlus

Interesantākais ir tas, ka miniatūrais elektromobilis ar īpašo 1+2 sēdvietu formulu, unikālo automātisko sasvēršanās mehānismu un iespaidīgajiem 19” riteņiem priekšā un 20” riteņiem aizmugurē ir paredzēts īpašai nākotnes klientu grupai – izsmalcinātām un izglītotām 30 – 50 gadus vecām sievietēm, kurām ir divi bērni, kuras nav laulībā, piekopj aktīvu dzīvesveidu un dzīvo SMESTO (Small to Medium Size TOwn). Būtībā ar to ir domāti modernie “guļamrajoni” pie lielajām metropolēm, kas pamazām pārtop par nosacīti patstāvīgām pilsētām. To manifestē arī īpašais un vieglas erotikas pilnais videoklips, kas Ženēvas izstādē tika projicēts fonā eksponātam. Līdzīgi kā jaunākajos Lexus konceptos arī i-TRIL piedāvā duāli veidotas pasažieru zonas. Šajā gadījumā – “Me Time” priekšā un “Kids Happy” aizmugurē. Spriežot pēc ļoti rūpīgā detaļu izstrādes līmeņa, Toyota i-TRIL koncepts varētu kļūt par sērijveida braucamo vismaz Japānā arī agrāk par 2030. gadu, kāds tiek minēts publicitātes materiālos.

Foto no Ženēvas starptautiskās auto izstādes – Reklāmas aģentūra Bulterjers.